Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Τι έγραψε στο Twitter ο Μητσοτάκης για την επέτειο του Πολυτεχνείου (ΕΙΚΟΝΑ)

mitsotakis
Μήνυμα για την 44η επέτειο του Πολυτεχνείου απηύθυνε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με ανάρτησή του στο twitter ο κ. Μητσοτάκης τόνισε «οι σκέψεις μου πάντα τέτοια μέρα είναι σε όσους αγωνίστηκαν για να πέσει η Χούντα. Τους ευχαριστούμε και τους τιμούμε εν αντιθέσει με όσους καπηλεύονται και αμαυρώνουν την επέτειο του Πολυτεχνείου.»


Οι σκέψεις μου πάντα τέτοια μέρα είναι σε όσους αγωνίστηκαν για να πέσει η Χούντα. Τους ευχαριστούμε και τους τιμούμε εν αντιθέσει με όσους καπηλεύονται και αμαυρώνουν την επέτειο του Πολυτεχνείου.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.