Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

AEK: «Σιδερένιος Γιάκομπ»

AEK: «Σιδερένιος Γιάκομπ»
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ήταν η πρώτη που ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση στον Γιάκομπ Γιόχανσον.
Κάτι απολύτως φυσιολογικό αφού βρισκόταν σε ανοιχτή γραμμή με Σουηδία και ήταν η πρώτη που ενημερώθηκε ότι όλα πήγαν καλά. Η επέμβαση αποκατάστασης πρόσθιου χιαστού στο αριστερό γόνατο του «J.J.» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η Ένωση τού ευχήθηκε «Σιδερένιος» μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο Facebook.
dasff



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.