Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Σκληρή μάχη για το Champions League


Πατήστε για να δείτε την εικόνα
-> Τις επόμενες μέρες διεξάγεται η μεγάλη μάχη ανάμεσα στους μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς πάροχους περιεχομένου Cosmote, Nova, Vodafone και WIND για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων του επόμενου Champions League. Τα δικαιώματα για την επόμενη 3ετία, 2018-2022 συζητούνται αυτό ακριβώς το διάστημα από την ΤΕΑΜ με όλους τους ενδιαφερόμενους.









Τις επόμενες μέρες διεξάγεται η μεγάλη μάχη ανάμεσα στους μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς πάροχους περιεχομένου Cosmote, Nova, Vodafone και WIND για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων του επόμενου Champions League. Τα δικαιώματα για την επόμενη 3ετία, 2018-2022 συζητούνται αυτό ακριβώς το διάστημα από την ΤΕΑΜ με όλους τους ενδιαφερόμενους. Απέναντι στην προσφορά της Cosmote που στοχεύει να διατηρήσει το premium αθλητικό περιεχόμενο για μια ακόμη 3ετία, αναμένεται ο συνασπισμός των Nova, Wind και Vodafone, οι οποίες θέλουν να εξασφαλίσουν τους αγώνες για τις δικές τους τηλεοπτικές πλατφόρμες. Ο ανταγωνισμός αυτός δεν αποκλείεται να αυξήσει κι άλλο το ύψος των δικαιωμάτων, που για την προηγούμενη 3ετία έφθασε τα 100 εκατ. ευρώ.

πηγή: https://digitaltvinfo.gr/news/media-news/item/20985-skliri-maxi-gia-to-champions-league

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.