Στην κατάθεση του προϋπολογισμού του 2018 στην Ολομέλεια της Βουλής θα προχωρήσει το απόγευμα ο Γιώργος Χουλιαράκης.
Συγκεκριμένα, ο αναπληρωτής υπουργός των Οικονομικών θα παραδώσει σε στικάκι το νομοσχέδιο ενώπιον του προέδρου του Σώματος, Νίκου Βούτση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συζήτηση στις επιτροπέςθα αρχίσει άμεσα (την προσεχή Πέμπτη) και θα ολοκληρωθεί την ερχόμενη Δευτέρα με διπλές συνεδριάσεις.
Περισσότερα στο
http://fimotro.gr/?p=55680
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.