Ελάχιστα τα αυτόματα μηχανήματα που εκδίδουν το νέο εισιτήριο, με αποτέλεσμα μετά την απίστευτη ταλαιπωρία για την έκδοση μηνιαίας κάρτας, να ταλαιπωρούνται τώρα και όσοι θέλουν ένα και μόνο εισιτήριο
Πολλοί είναι εκείνοι που προτιμούν το μετρό, ιδίως, αλλά και γενικώς τα μέσα σταθερής τροχιάς, ώστε να υπολογίζουν με ακρίβεια τον χρόνο που απαιτείται για την μετακίνησή τους... Αυτό, στην Ελλάδα του 2017, που μπήκε στην «εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου» για να μην μένει πίσω, πολύ απλά, δεν ισχύει.Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/734028/to-haos-me-to-ilektroniko-eisitirio-sunehizetai-ateleiotes-oures-sto-metro/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.