Χαιρέτησε νωρίς μετά την ήττα 3-1 από τη Σπόρτινγκ.
Ο Ολυμπιακός παρουσιάστηκε κατώτερος των προσδοκιών στην Λισαβόνα, παρότι έψαχνε μόνο το διπλό για να συνεχίσει στην Ευρώπη και το Europa League, έπαιξε παθητικά και ηττήθηκε εύκολα με 3-1 από την Σπόρτινγκ με γκολ των Ντοστ (δύο) και Μρούνο Σέζαρ στο 40’, 67’ και 43’, από τραγικά λάθη της άμυνάς του. Ο Οφόε απλά μείωσε στο 86’.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/424233/telos-h-eyrwph-gia-ton-olympiako-htta-ki-antio-me-tragikh-amyna-sth-lissabwna-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.