Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Κικίλιας: Μέσα από τη συνεργασία με τις ΗΠΑ, να βγει η χώρα μας από την κρίση


Από την Ουάσινγκτον όπου βρίσκεται, ο Βασίλης Κικίλιας έκανε την παρακάτω δήλωση:
 “Επισκέπτομαι την Ουάσιγκτον με την ιδιότητα του Τομεάρχη Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας. Κατά τη διάρκεια της τριήμερης παραμονής μου στην αμερικανική πρωτεύουσα, πραγματοποιώ συναντήσεις με κυβερνητικούς αξιωματούχους, μέλη του Κογκρέσου και της Γερουσίας.
Οι επαφές μου έχουν ως κύριο στόχο την ενδυνάμωση των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, που στους τομείς της Άμυνας και της Ασφάλειας είναι για εμάς στη Ν.Δ., πρωταρχικής σημασίας. Γιατί εκεί που δεν υπάρχει ασφάλεια δε μπορεί να υπάρχουν επενδύσεις και εκεί που δεν υπάρχουν επενδύσεις δε μπορούν να υπάρχουν νέες θέσεις εργασίας και ανάπτυξη. Και το ζητούμενο είναι μέσα από τη συνεργασία Ελλάδας-ΗΠΑ, να μπορέσει η χώρα μας να βοηθηθεί να βγει από την κρίση και να ευημερήσει ξανά.
Η Νέα Δημοκρατία έχει υποστηρίξει σθεναρά και διαχρονικά τις σχέσεις των δύο χωρών. Και θα συνεχίσει να το κάνει. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης εγγυάται τη συνέχεια και την περαιτέρω ενίσχυση των ελληνοαμερικανικών σχέσεων.”.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.