Μεταξύ φοιτητών και αστυνομικών
Διαμαρτυρόμενοι για την κατάσταση που επικρατεί στις φοιτητικές εστίες, φοιτητές πραγματοποιούν συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Παιδείας.
Νωρίτερα στον προαύλιο χώρο του υπουργείου Παιδείας επικράτησε ένταση μεταξύ των φοιτητών και των αστυνομικών δυνάμεων.
Όλα ξεκίνησαν, όταν ομάδα από τους διαμαρτυρόμενους φοιτητές μπήκε στο προαύλιο του υπουργείου, απαιτώντας να έχει συνάντηση με τον υπουργό Κώστα Γαβρόγλου ώστε να λάβει απαντήσεις για τα αιτήματα τους.
Σημειώνεται, ότι το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) σε ανακοίνωσή του σήμερα δεσμεύτηκε ότι την επομένη της λήξης της κατάληψης των φοιτητικών εστιών θα ξεκινήσει η επίλυση των θεμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.