Επίθεση δέχθηκαν δύο γυναίκες η μια εκ των οποίων συνήγορος πολιτικής αγωγής, στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, οι δύο γυναίκες κατέβαιναν από το τρόλεϋ στη λεωφόρο Αλεξάνδρας προκειμένου να μεταβούν στην αίθουσα τελετών όπου θα συνεδρίαζε το δικαστήριο. Ενώ οι πόρτες άνοιξαν, βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο με δύο άτομα που όπως καταγγέλθηκε ήταν Χρυσαυγίτες, οι οποίοι πετούσαν τρικάκια.
Αν και οι κοπέλες φώναξαν στον οδηγό να κλείσει την πόρτα, η αντίδραση δεν ήταν γρήγορη με αποτέλεσμα να χτυπήσουν τις κοπέλες. Συγκεκριμένα η μία δέχθηκε μπουνιά στη μύτη και η δεύτερη στο στόμα.
Αυτήν την ώρα βρίσκονται στη ΓΑΔΑ για να καταθέσουν σχετικά με το επεισόδιο.
Πηγή: tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.