Έχει δεσμευτεί για πρωτογενή δυσβάστακτα πλεονάσματα μέχρι το 2022, οδηγεί σε αδιέξοδο και τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, έχει εκχωρήσει τον εθνικό πλούτο για 99 χρόνια, έχει ψηφίσει νέα μέτρα πολλών δισ. για τα επόμενα τρία χρόνια, ανέφερε η κυρία Γεννηματά
Μήνυμα ότι η ίδια εγγυάται την ενότητα για την επόμενη ημέρα της Κεντροαριστεράς και τώρα και μετά τις εκλογές, έστειλε η Φώφη Γεννηματά μιλώντας στον realfm 97,8. Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης έδωσε οργισμένη απάντησε σε όσους ζητούν να ενοποιηθούν οι κοινοβουλευτικές ομάδες της ΔΗ.ΣΥ και του Ποταμιού, λέγοντας ότι αν γίνει αυτό θα κάνουμε χάρη σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ και θα παραβιάσουμε την εντολή του ελληνικού λαού.Συγκεκριμένα για τον πρωθυπουργό και τις εξαγγελίες περί εξόδου από τα μνημόνια η κυρία Γεννηματά είπε: «Τo πρόγραμμα στο οποίο έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση δεν βγαίνει. Αυτό που προσπαθεί σήμερα να κάνει η κυβέρνηση είναι για άλλη μια φορά να βαφτίσει αλλιώς την πραγματικότητα. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται νονός ο κ. Τσίπρας. Μόνο που το λογαριασμό κάθε φορά τον στέλνει στους πολίτες και κάθε φορά είναι και πιο βαρύς.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/727304/fofi-gia-tsipra-pos-mila-gia-exodo-otan-sumfonise-se-epitropeia-mehri-to-2060/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.