Ο κύβος ερρίφθη. Το ελληνικό Δημόσιο και με επίσημη ανακοίνωση του ΟΔΔΗΧ επιχειρεί νέα έξοδο στις αγορές μέσω πρότασης της προς τους κατόχους 20 ομολόγων που εκδόθηκαν με το PSI να τα ανταλλάξουν (swap) με πέντε νέες εκδόσεις. Η ανταλλαγή αφορά τίτλους των οποίων το συνολικό ύψος προσεγγίζει τα 30 δισ ευρώ.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/338921-i-ellada-ksana-stis-agores
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/338921-i-ellada-ksana-stis-agores

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.