Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Συνεχίζει σε πτώση το Χρηματιστήριο

Νωθρή είναι η αντίδραση της αγοράς, ύστερα από την ανακοίνωση της  έναρξης ανταλλαγής ομολόγων, ωστόσο πρέπει να σημειωθεί το χρηματιστήριο γύρισε από πτώση 1% σε κέρδη 0,31%. Όπως και προηγουμένως  η εικόνα παραμένει απαράλλακτη καθώς με εξαίρεση τις τράπεζες και 2-3 μετοχές η υπόλοιπη αγορά μένει δίχως τζίρους. 


Η εξήγηση για την μη δυναμική αντίδραση και τους χαμηλούς τζίρους είναι το γεγονός ότι, στα μέσα Νοεμβρίου, λίγοι ξένοι επενδυτές θέλουν να αναλάβουν ελληνικό ρίσκο – και ειδικά όταν για τρίτη χρονιά σημειώνονται ζημίες. 

Οι ξένοι επενδυτές παίρνουν μερικές τοποθετήσεις, αλλά όχι τόσες που να είναι ικανές να γυρίσουν μια αγορά. Επιπλέον οι περισσότεροι θέλουν να δουν τι θα συμβεί με τα stress tests των τραπεζών, τι θα συμβεί με τους πλειστηριασμούς. 
Συμπερασματικά, οι ξένοι επενδυτές  δίνουν ραντεβού για τον Μάιο -ενώ μαι μικρή πλειοψηφία βλέπει και πολιτικές εξελίξεις που θα είναι η απαρχή για ένα πολτικοοικονομικό γύρισμα   

Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 722,90 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,38%.

Κέρδη 3,33% για την Eurobank στα 0,589 ευρώ – τράπεζα που ολοκλήρωσε την πώληση δανείων. Άνοδος 3,67% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 2,26 ευρώ. Άνοδος 4,08% για την Alpha Bank στα 1,53 ευρώ. 

Κέρδη 1,40% για την Aegean στα 7,96 ευρώ. Κέρδη 2,78% για τον ΟΠΑΠ στα 9,97 ευρώ λόγω μερίσματος. Με πτώση 0,20% ο ΟΤΕ στα 10,13 ευρώ. 

Οι συναλλαγές ανήλθαν  στα 36,9 εκατ. ευρώ και σήμερα ίσως λόγω της έναρξης της ανταλλαγής των ομολόγων, να υπερβούν τα 50 εκατ. ευρώ. 



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/731717/anoigma-me-oriaki-ptosi-sto-hrimatistirio-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.