Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Βουλή: Τη Δευτέρα η συζήτηση του νομοσχεδίου για το κοινωνικό μέρισμα

Την ερχόμενη Δευτέρα θα πραγματοποιηθεί η αναβληθείσα συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής για την συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για τη διανομή του κοινωνικού μερίσματος.


Η συζήτηση θα ξεκινήσει στις 10 το πρωί για να ολοκληρωθεί έως τις 8 το βράδυ καθώς το σχέδιο νόμου ακολουθεί κατεπείγουσα διαδικασία. 

Υπενθυμίζεται πως ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε να γίνει σήμερα η σχετική συζήτηση, όμως, η καταστροφή στην Δυτική Αττική με τους 15 νεκρούς ανέτρεψε το πρόγραμμα και τα πανηγυρικά πλάνα της κυβέρνησης για το μέρισμα. 
Σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες ώρες θα καθοριστεί και η νέα ημερομηνία για την συζήτηση της επερώτησης της ΝΔ προς τον κ Πανό Καμμένο για την πώληση βλημάτων στης Σαουδική Αραβία που είχε προγραμματιστεί για την Δευτέρα.

Επίσης την ερχόμενη Τρίτη αναμένεται να κατατεθεί στην Βουλή ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2018.



Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/732215/vouli-ti-deutera-i-suzitisi-tou-nomoshediou-gia-to-koinoniko-merisma-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.