Σύμφωνα με μαρτυρίες εργαζομένων στα γραφεία, άγνωστοι, διερχόμενοι με ΙΧ αυτοκίνητο, άνοιξαν πυρ κατά των γραφείων και της διμοιρίας των ΜΑΤ που βρίσκεται έξω από το κτίριο
Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, περί τις 19:30 σημειώθηκαν πυροβολισμοί κατά των γραφείων του ΠΑΣΟΚ, στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, στα Εξάρχεια.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/728831/alert-purovolismoi-sta-grafeia-tou-pasok/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.