«Θα μπορούσαμε να θρηνήσουμε θύματα. Ως εδώ για το άβατο των Εξαρχείων!», δήλωσε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου, συγκλονισμένη από την επίθεση κατά των γραφείων του ΠΑΣΟΚ, με στόχο αστυνομικό φρουρό των ΜΑΤ.
Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατήγγειλε την κυβέρνηση για αδιαφορία όσον αφορά την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή των Εξαρχείων, τονίζοντας ότι η ίδια έχει ενημερώσει πολλές φορές ακόμη και τον ίδιο τον πρωθυπουργό.
Περισσότερα στο
http://www.realmobile.gr/article_details.php?ID=644202&catID=11
http://www.realmobile.gr/article_details.php?ID=644202&catID=11

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.