Έγινε γνωστό ποιος θα «σφυρίξει» το ντέρμπι της Κυριακής (22/10).
Ο διαιτητής του μεγάλου ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής, Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ την Κυριακή (22/10), θα είναι ο Γιώργος Κομίνης του συνδέσμου Θεσπρωτίας.
Ο συγκεκριμένος ρέφερι είχε «σφυρίξει» τον περσινό τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, αλλά και το ντέρμπι Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού τον Μάρτιο του 2017 στο οποίο οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν (1-0).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.