Ευρεία πλειοψηφία εξασφάλισε η ψήφιση του νομοσχεδίου «Έλεγχος και προστασία του δομημένου περιβάλλοντος» δεδομένου ότι «υπέρ» της αρχής τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ αλλά και ΝΔ, Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ποτάμι. «Κατά» του νομοσχεδίου τάχθηκαν το ΚΚΕ και η ΧΑ και "παρών" δήλωσε η Ένωση Κεντρώων.
«Έγιναν αρκετές αλλαγές, όχι μόνο στο πλαίσιο της Ολομέλειας, αλλά και τις προηγούμενες εβδομάδες στη συζήτηση του νομοσχεδίου στην κοινοβουλευτική επιτροπή με τους φορείς, όπως και στη διαβούλευση που προηγήθηκε τους προηγούμενους μήνες. Θεωρώ ότι μπορεί να αποτελέσει ένα νομοσχέδιο μεγάλης σύγκλισης και αυτό θα είναι ένα ισχυρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ότι μαζί θέλουμε να δουλέψουμε τα μεγάλα θέματα του νομοσχεδίου και να υπάρξει η καλύτερη δυνατή λύση», είπε λίγο πριν την έναρξη της ψηφοφορίας ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης.
Περισσοτερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/10/18/eidiseis-oikonomia-politiki-nomosxedio-gia-tin-prostasoa-tou-domimenou-periballontos_n_18305004.html?utm_hp_ref=greece
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.