"Πνίγηκε" η ΑΕΚ στα Πηγάδια όπου αν και έπαιξε με αριθμητικό πλεονέκτημα ήρθε ισόπαλη 1-1. Μπρίτο και Βράνιες τα γκολ. Αποβλήθηκαν Φλίσκας, Σβάρνας.
Δεν ήταν καλή η ΑΕΚ στην Ξάνθη, απ' όπου έφυγε με τον βαθμό της ισοπαλίας. Η Ένωση τα βρήκε σκούρα απέναντι στην αξιόμαχη ομάδα της Θράκης, η οποία έπαιξε με 9 παίκτες στο δεύτερο μέρος, λόγω αποβολών. Έτσι ο Δικέφαλος δεν κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας, όπου ανελίχθη ο ΠΑΟΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.