Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Πρώτος τίτλος μετά από 2,5 χρόνια για την Σαραπόβα!



Η Μαρία Σαραπόβα επιβλήθηκε με 7-5, 7-6 (8) επί της Αρίνα Σαμπαλένκα και κατέκτησε το Τιανγίν Όπεν. Πρώτος τίτλος για τη Ρωσίδα μετά τον Μάιο του 2015. (VIDEO)

Ήταν 16 Μαΐου του 2015 όταν η Μαρία Σαραπόβα κατέκτησε το Internazionali BNL d'Italia απέναντι στην Κάρλα Σουάρεθ Ναβάρο με 4-6, 7-5, 6-1. Αυτός ήταν και η τελευταία φορά που η σπουδαία Ρωσίδα τενίστρια κατέκτησε κάποιον τίτλο.
Τελευταία μέχρι τα ξημερώματα της Κυριακής (15/10) όταν επέστρεψε στις κατακτήσεις τίτλων μετά από 2,5 χρόνια.
Η Σαραπόβα επιβλήθηκε με 7-5, 7-6 (8) επί της Σαμπαλένκα και κατέκτησε το Τιανγίν Όπεν. Για να τα καταφέρει η 30χρονη Ρωσίδα χρειάστηκε να παλέψει αρκετά τόσο κόντρα στην αντίπαλό της όσο και στα κενά διαστήματα που είχε στο παιχνίδι της.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Σαραπόβα προηγήθηκε με 4-1 και 5-2 στο πρώτο σετ, ωστόσο χρειάστηκε το 12ο game για να φτάσει στο 1-0 με 7-5. η Λευκορωσίδα δεν πτοήθηκε από την απώλεια του πρώτου σετ, προηγήθηκε με 3-0 και 5-1 στο δεύτερο, αλλά η Σαραπόβα στη συνέχεια ήταν εντυπωσιακή. Παίρνοντας πέντε game στη σειρά κατάφερε να προηγηθεί με 6-5 και στη συνέχεια κατέκτησε το τάι μπρέικ και μαζί το τουρνουά!
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα

Photo credits: AP Photo/Mark Schiefelbein

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.