Το ΔΣ αποφάσισε την άμεση έναρξη των διαδικασιών εγγραφής των δημοσιογράφων-εργαζομένων στο Ίντερνετ
Μία ιστορική απόφαση έλαβε σήμερα η ΕΣΗΕΑ, έστω και αν αυτή άργησε μόλις... 17 χρόνια.Το ΔΣ, κατά τη συνεδρίασή του, αποφάσισε την άμεση έναρξη των διαδικασιών εγγραφής των δημοσιογράφων-εργαζομένων στο Ίντερνετ -και, πιο συγκεκριμένα, στα ειδησεογραφικά/ενημερωτικά sites.
Η είδηση επιβεβαιώνεται και από άλλες πηγές, ενώ ήδη κάνει τον γύρο του Διαδικτύου.
http://www.protothema.gr/greece/article/717216/istoriki-apofasi-stin-esiea-kai-oi-dimosiografoi-ton-enimerotikon-sites/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.