Με νέα αίτηση, η τρίτη κατά σειρά, 201 παλαιοί μέτοχοι του ΟΑΣΘ προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της κρατικοποίησης του Οργανισμού. Οι μέτοχοι αντιδρούν στην αναγκαστική εξαγορά της εταιρίας από το Ελληνικό Δημόσιο καθώς όπως υποστηρίζουν με αυτό τον τρόπο μειώνεται η περιουσία τους.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/society/dikastiko/arthro/2860660/nea-etisi-akirosis-tis-kratikopiisis-tou-oasth-sto-ste
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.