Ο άνθρωπος που έχει κερδίσει μία φορά τον Ιρλανδό και μία δεύτερη του έβγαλε την...ψυχή, θεωρεί πως ο Bruce Lee δεν θα έχανε με αυτό τον τρόπο, απαντώντας στον McGregor που παραλληλίζει πολλές φορές τον εαυτό του με τον Lee.
"O ΜcGregor αυτοτιμωρήθηκε όπως έκανε και στο UFC. Δεν υπάρχει κάποιο δίδαγμα από αυτό το παιχνίδι παρά μόνο η βλακώδης υπερπροβολή. Ο Bruce Lee δεν θα έχανε ποτέ με αυτόν τον τρόπο", ανέφερε ο Diaz που πιέζεται από το promotion να πάρει και τρίτο παιχνίδι, αλλά αν τα χρήματα είναι πολύ λιγότερα από αυτά που θα πάρει ο McGregor, έχει ξεκαθαρίσει πως δεν παίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.