«Συγκρούεται με συμφέροντα, συντεχνίες και την ακίνητη πολιτική», τόνισε ο επικεφαλής του Ποταμιού με αφορμή την επίσκεψη του Γάλλου προέδρου.
Με αφορμή την επίσημη επίσκεψη του Εμανουέλ Μακρόν, ο Σταύρος Θεοδωράκης στη σελίδα του στο facebook εξήγησε γιατί τον υποστηρίζει.
«Ήμουν με τον Μακρόν από την πρώτη στιγμή επειδή εκπροσωπεί κάτι διαφορετικό και μαχητικό. Δεν αντέγραψε παλιά μοντέλα και άνοιξε δρόμους.
Και σήμερα συνεχίζω να είμαι με τον πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας, επειδή συγκρούεται με συμφέροντα, συντεχνίες και την ακίνητη πολιτική» επισημαίνει ο επικεφαλής του Ποταμιού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο Γάλλος Πρόεδρος:
«- Προχωρά σε ένα νέο εργατικό κώδικα με απευθείας συνομιλίες εργοδοτών και εργαζομένων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
- Θα δώσει επιδόματα ανεργίας και στους αυτοαπασχολούμενους αλλά και σε εκείνους που οικειοθελώς εγκαταλείπουν τη δουλειά τους, αναζητώντας κάτι νέο.
Είμαι μαζί του γιατί πιστεύει και αυτός ότι η κυρίαρχη διάκριση είναι μεταξύ ανοιχτών και κλειστών συστημάτων, μεταξύ μεταρρυθμιστών και λαϊκιστών».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.