Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Σε νέα υψηλά Dow και S&P 500 μετά τη Fed

Σταθεροποιητικά κινήθηκαν οι αμερικανικές μετοχές την Τετάρτη, με τους Dow Jones και S&P 500 να σκαρφαλώνουν σε νέα ιστορικά υψηλά, χάρη στην άνοδο των τραπεζικών μετοχών μετά τις ανακοινώσεις της Fed. 


Η κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι ξεκινάει τον Οκτώβριο την συρρίκνωση του ισολογισμού, κατά 10 δισ. δολάρια μηνιαίως, κι ότι επίκειται άλλη μια αύξηση των επιτοκίων μέσα στο 2017. 

Ο Dow Jones έκλεισε υψηλότερα κατά 0,19% στις 22.412 μονάδες, ο S&P 500 έκλεισε με κέρδη 0,06% στις 2.508 μονάδες και ο Nasdaq έκλεισε οριακά χαμηλότερα στις 6.456 μονάδες.  
Η απόδοση του 10ετούς ομολόγου διαμορφώθηκε στο 2,282%. 



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/715348/se-nea-upsila-dow-kai-sp-500-meta-ti-fed/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.