Ο Ιρανός πρόεδρος Χασάν Ροχανί απέκλεισε σήμερα οποιεσδήποτε εκ νέου συνομιλίες με τις ΗΠΑ για τη συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα της Τεχεράνης (JCPOA), σημειώνοντας ότι συζητήσεις με μια χώρα που «περιφρονεί τις διεθνείς της υποχρεώσεις» θα αποτελούσαν «χάσιμο χρόνου».
Ο Ιρανός πρόεδρος μίλησε μάλιστα απαξιωτικά για τον πρόεδρο των ΗΠΑ σημειώνοντας ότι είναι κρίμα ένας νέος πολιτικός αγύρτης να ακυρώσει τη συμφωνία για τα πυρηνικά.
Η Τεχεράνη έχει «διαφορετικές επιλογές» στην περίπτωση που η Ουάσιγκτον αποφασίσει να αποχωρήσει από τη JCPOA, όπως έχει υπαινιχθεί ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, τόνισε ο Ιρανός πρόεδρος σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στην Νέα Υόρκη. Δεν διευκρίνισε εντούτοις ποιες είναι αυτές.

Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/715320/rohani-hasimo-hronou-oi-suzitiseis-me-tin-ouasigton-gia-tin-puriniki-sumfonia-/
Ο Ιρανός πρόεδρος μίλησε μάλιστα απαξιωτικά για τον πρόεδρο των ΗΠΑ σημειώνοντας ότι είναι κρίμα ένας νέος πολιτικός αγύρτης να ακυρώσει τη συμφωνία για τα πυρηνικά.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/715320/rohani-hasimo-hronou-oi-suzitiseis-me-tin-ouasigton-gia-tin-puriniki-sumfonia-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.