Μικρή αύξηση σε σχέση με πέρυσι παρουσίασε η φετινή καλοκαιρινή έξοδος των εκδρομέων του καλοκαιριού από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου, ωστόσο στελέχη των ακτοπλοϊκών εταιρειών ανέφεραν ότι «ένα γεμάτο πλοίο που φεύγει, δεν σημαίνει ότι και στην επιστροφή του είναι γεμάτο» και τόνισε πως «η κίνηση εφέτος κυμάνθηκε περίπου στα ίδια με τα περσινά επίπεδα».
Σύμφωνα με στοιχεία των κεντρικών λιμεναρχείων και ναυτιλιακών εταιρειών, τον Ιούνιο του 2017 είχαν αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά συνολικά 340.044 επιβάτες, ενώ τον Ιούλιο και τον Αύγουστο (έως τις 30/8) έφτασαν τους 1.564.767.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.