Την ερχόμενη Τετάρτη στην Καβάλα οι πρωθυπουργοί της Ελλάδας και της Βουλγαρίας Αλέξης Τσίπρας και Μπόικο Μπορίσοφ θα υπογράψουν τη συμφωνία μεταξύ των δυο χωρών για την επιτάχυνση της κατασκευής της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας» όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως εξήγησε ο υπουργός μιλώντας στον ραδιοσταθμό "Στο Κόκκινο" πρόκειται για την ενιαία ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική σύνδεση τριών λιμανιών της Βουλγαρίας, της Βάρνας, του Μπουργκάς, το λιμάνι του Δούναβη και των τριών λιμανιών της Βορείου Ελλάδας με τα αντίστοιχα εμπορευματικά κέντρα. Δηλαδή τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα και την Αλεξανδρούπολη.
Περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/ellada/tin-tetarti-oi-ypografes-gia-tin-sidirodromiki-egnatia-apo-tsipra-kai-mporisof
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.