Τη στιγμή που συμπληρώνονται αισίως δύο μήνες από την έναρξη των εργασιών για την ανέγερση του νέου γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, δείτε το επετειακό βίντεο με την εξέλιξη των έργων κατά τη διάρκεια του πρώτου διμήνου.
Δείτε το βίντεο με την πρόοδο των εργασιών στη Νέα Φιλαδέλφεια, δύο μήνες μετά:
http://www.filathlos.gr/aek/363177-dyo-menes-erga-ste-nea-philadelpheia-deite-to-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.