Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Στάση εργασίας την Πέμπτη σε λεωφορεία και τρόλεϊ

Στάση εργασίας την Πέμπτη σε λεωφορεία και τρόλεϊ - Media


Στάση εργασίας πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, αύριο από τις 11:00 – 17:00, διαμαρτυρόμενοι για την "απαξίωση των συγκοινωνιών".
Μάλιστα, οι εργαζόμενοι στις 13:00 θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας, έξω από το υπουργείο Μεταφορών.
Διακοπή κυκλοφορίας το Σάββατο στο τραμ  
Διακοπή της κυκλοφορίας του τραμ, στο τμήμα Μεγ. Αλεξάνδρου- Παναγίτσα, λόγω εργασιών της ΔΕΔΔΗΕ θα υπάρξει το ερχόμενο Σάββατο, από τις 08:00 έως 12:00.
Η συγκοινωνία του Τραμ θα διεξάγεται στα τμήματα Σύνταγμα- Μεγ. Αλεξάνδρου, ΣΕΦ- Παναγίτσα, Ασκληπιείο Βούλας- Παναγίτσα και ΣΕΦ- Ασκληπιείο Βούλας.
Κατά τη διάρκεια της διακοπής της κυκλοφορίας οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν (με το ίδιο εισιτήριο) από την ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ7 Πλατεία Ν. Σμύρνης- Αμφιθέα, η οποία θα πραγματοποιεί στάσεις στους σταθμούς του Τραμ Μεγ. Αλεξάνδρου, Αγ. Παρασκευή, Μηδείας, Μυκάλης, Ευαγγελική Σχολή, Αχιλλέως και Αμφιθέας.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.topontiki.gr/article/238465/stasi-ergasias-tin-pempti-se-leoforeia-kai-trolei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.