Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε μέσω του λογαριασμού του στο twitter την εμφάνιση που θα φοράει στους εκτός έδρας αγώνες της ομάδας, με τον Θανάση Αντετοκούνμπο να παίζει τον ρόλο του μοντέλου.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Panathinaikos/h-nea-ektos-edras-emfanish-toy-panathhnaikou-me-montelo-ton-antetokounmpo.4859765.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.