Με τον Πανιώνιο να έχει πλέον στα χέρια του την εγγυητική επιστολή που του δίνει το δικαίωμα να συμμετάσχει στην Stoiximan.gr Basket League, οι παίκτες της ομάδας βρήκαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν σε καφετέρια της Νέας Σμύρνης.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.