Μία ημέρα μετά την ανάρτηση των Anonymous Greece, με την οποία ισχυρίζονταν πως προχώρησαν σε διαρροή χιλιάδων εγγράφων της Τράπεζας της Ελλάδος και του υπουργείου Εσωτερικών, η ομάδα των χάκερς… ξαναχτυπά!
Στον λογαριασμό τους στο Facebook, οι Anonymous Greece έκαναν μία νέα ανάρτηση, με την οποία περνούν στην αντεπίθεση. Συγκεκριμένα τονίζουν:
«Είμαστε Χακτιβιστές και όχι εγκληματίες! Υποστηρίζουμε τον Ελληνικό λαό. Είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε ΠΑΝΤΑ μαζί τους! Η Τράπεζα της Ελλάδος και οι ειρωνείες της είχε ως αποτέλεσμα να δεχτεί Botnet attack στα συστήματα της. www.bankofgreece.gr #AnonymousGreece«.
Δείτε την ανάρτηση
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.