Πτώση 39,4% κατέγραψαν τα κέρδη της Cosco το α' εξάμηνο στο λιμάνι του Πειραιά κυρίως λόγω της υλοποίησης του επενδυτικού προγράμματος.
Όπως ανέφερε χθες η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, τα κέρδη της θυγατρικής της, ΣΕΠ, υποχώρησαν στα 9 εκατ. ευρώ έναντι 15 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Περισσότερα στο www.newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.