Με δύο παίκτες λιγότερους προετοιμάζεται πλέον η Τουρκία για το Ευρωμπάσκετ, αφού ο Ουφούκ Σαρίτσα έκοψε τον Μαξίμ Μουτάφ και τον Μπερκ Ουγκουρλού, ώστε να μείνουν 16 παίκτες στην προετοιμασία.
Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Τόσο ο 26χρονος γκαρντ/φόργουορντ της Μπεσίκτας, Μαξίμ Μουτάφ, όσο και ο 21χρονος γκαρντ της Καρσίγιακα, Μπερκ Ουγκουρλού ειδοποιήθηκαν από τον Τούρκο ομοσπονδιακό τεχνικό πως κόπηκαν από τη συνέχεια της προετοιμασίας και πλέον η Τουρκία συνεχίζει με 16 παίκτες τις προπονήσεις και τα φιλικά ενόψει του Ευρωμπάσκετ.
Αναλυτικά οι παίκτες που συνεχίζουν στην προετοιμασία:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.