Οι παίκτες της Εθνικής Ανδρών βρέθηκαν στο "Δ. Τόφαλος" για μία πρωινή χαλαρή προπόνηση ενόψει του σημερινού (7/8, 21:00), πρώτου φιλικού στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ομάδας ενόψει του Ευρωμπάσκετ.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/EthnikiBasket/to-ksemoudiasma-ths-ethnikhs-andrwn-prin-to-prwto-filiko.4795881.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.