Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Πορζίνγκις: «Αρκετά δύσκολα για μένα στη Νέα Υόρκη»

Πορζίνγκις

Στην έως τώρα παρουσία του στους Νιου Γιορκ Νικς αναφέρθηκε ο Λετονός άσος, Κρίσταπς Πορζίνγκις.
Το όνομα του νεαρού πάουερ φόργουορντ τον τελευταίο καιρό έχει εμπλακεί σε πολλά σενάρια ανταλλαγής, με τον ίδιο να στέκεται στο δύσκολο ξεκίνημα του στην ομάδα του «μεγάλου μήλου» μιλώντας στο ESPN.
«Μέχρι τώρα ήταν αρκετά δύσκολα για μένα στην Νέα Υόρκη, αλλά το ταξίδι μου τώρα αρχίζει και ελπίζω να μείνω εκεί για όλη μου την καριέρα. Θέλω να κάνουμε νίκες και να φέρουμε χαρά στον κόσμο. Εδώ είναι το σπίτι μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πορζίνγκις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.