Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

«Ο Εμπίιντ είναι καλύτερος από εμένα»

Εμπίιντ
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον άσο των Φιλαδέλφεια 76ερς, Τζόελ Εμπίιντ, ο πρώην superstar του ΝΒΑ, Ντικέμπε Μουτόμπο.
«Πραγματικά το λατρεύω αυτό το παιδί. Σας λέω την αλήθεια», τόνισε αρχικά ο παλαίμαχος σέντερ και συνέχισε λέγοντας: «Είναι πολύ ταλαντούχος. Πιστεύω πως είναι πιο ταλαντούχος από εμένα σε αυτή την ηλικία. Το μόνο που δεν μπορεί να κάνει καλύτερα από εμένα είναι οι τάπες»
Κλείνοντας, υποστήριξε: «Ξέρω ακόμη πως παρακολουθεί πολλές παλιές κασέτες και πολλά παλιά μου βίντεο για να δει πως έπαιζα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.