Για τη σεζόν που έρχεται, αλλά και για την κατάσταση της υγείας του μίλησε ο προπονητής των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, Στιβ Κερ.
Ο 51χρονος τεχνικός έχει ξεπεράσει πλήρως τους πόνους που αντιμετώπιζε στην πλάτη, οι οποίοι τον κράτησαν μακριά από τους πάγκους για αρκετά ματς στα φετινά πλέι-οφ.
«Σίγουρα νιώθω καλύτερα. Έκανα μεγάλη πρόοδο στην αποθεραπεία μου», τόνισε αρχικά ο Κερ μιλώντας στην εφημερίδα «San Francisco Chronicle» και συνέχισε λέγοντας: «Νιώθω όμως πως έχω ακόμη περιθώρια βελτίωσης. Σίγουρα όμως θα προπονήσω όλη την επόμενη χρονιά. Αυτή είναι η πραγματική μου προσδοκία και για φέτος και για τα επόμενα χρόνια».
Υπενθυμίζεται πως ο head coach των «πολεμιστών» έχει εγχειριστεί δύο φορές στη σπονδυλική στήλη από το 2015 μέχρι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.