Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

«Ψήνεται» επιστροφή ενός παλιού γνώριμου στο Μιλγουόκι

Μπακς

Μπορεί να τιμωρήθηκε για δύο χρόνια λόγω παραβίασης του κανονισμού της λίγκας για τα ναρκωτικά, ωστόσο δεν το βάζει κάτω…
Ο λόγος για τον Όου Τζέι Μέιο, ο οποίος μιλώντας στο περιοδικό «Sports Illustrated» δήλωσε ανοιχτά ότι θέλει να επιστρέψει άμεσα στα παρκέ του ΝΒΑ και μάλιστα -εάν είναι εφικτό- με τη φανέλα των Μιλγουόκι Μπακς.
«Θέλω να επιστρέψω εκεί που αγωνιζόμουν. Ήμουν πολύ κοντά με τον Τζέισον Κιντ. Πρόκειται για τον προπονητή με τον οποίο είχα την καλύτερη σχέση εκτός από τον Ντουέιν Μπαρνς. Είχα εξαιρετική σχέση με τον Γιάννη και με τον Κρις Μίντλετον. Ένιωθα άνετα εκεί», ανέφερε αρχικά ο Μέιο και συνέχισε:
«Ένιωσα σαν να τους… απάτησα για δύο χρόνια. Πλήρωσαν 8 εκατομμύρια για έναν παίκτη υπό του μετρίου. Επένδυσαν εκατομμύρια δολάρια για μένα και δεν κατάφερα απολύτως τίποτα. Θα είμαι 30 ετών το επόμενο καλοκαίρι. Εάν μου δώσουν την ευκαιρία, θα επανορθώσω. Τους το χρωστάω», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.