Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Χαραλαμπόπουλος: «Θέλαμε να τιμήσουμε τον Καρβέλα» (vid)

Χαραλαμπόπουλος: «Θέλαμε να τιμήσουμε τον Καρβέλα» (vid)

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος αναφέρθηκε στη στιγμή της απονομής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U20 και την κίνησή του να καλέσει τον Δημήτρη Καρβέλα για να σηκώσουν μαζί το τρόπαιο.

Ο αρχηγός της Εθνικής Νέων Ανδρών, που κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης, υπογράμμισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον «ΑΝΤ1» για την πιο συγκινητική στιγμή του τουρνουά«Το είχαμε πει από την αρχή. Θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δημήτρη. Με τα αστεία του μας έκανε να μην είμαστε αγχωμένοι. Θέλαμε να τον τιμήσουμε. Τον κάναμε λίγο χαρούμενο για τη μάχη που δίνει, χρειάζεται βοήθεια».
Στη συνέχεια, σε ερώτηση που του έγινε για το μέλλον του, είπε: «Τώρα δουλειά... Ελπίζω όλα τα παιδιά να βρεθούν στο μέλλον στην Ανδρών. Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια».
Δείτε σε βίντεο την συνέντευξή του:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.