Με ανάρτηση του στο Facebook, ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος εξέφρασε την αγάπη του για τους συμπαίκτες του στην Εθνική Νέων, ενώ ευχήθηκε τα καλύτερα για το μέλλον.
Εδώ και 5 χρόνια οι 97άριδες κατέκτησαν 3 μετάλλια, γράφοντας ιστορία, ενώ άπαντες στην ομάδα είναι μια πραγματική παρέα με όλη τη σημασία της λέξεις. Πλέον όμως το «ταξίδι» αυτής της φουρνιάς έφτασε στο τέλος της με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο να αποχαιρετά τους συμπαίκτες του με ένα ποστ στο Facebook.
Αναλυτικά το ποστ του αρχηγού της Εθνικής Νέων:
«2015-2017 Στην κορυφή 2 φορές. Αδέρφια μου σας αγαπάω και θα μου λείψετε όλοι! Εύχομαι ο,τι καλύτερο στη ζωή σας. Το αξίζετε. Ελπίζω να ξαναπαίξουμε όλοι μαζί ξανά!»
πηγή: http://www.sdna.gr/mpasket/eurobasket/article/356315/sygkinitikos-xaralampopoylos-aderfia-moy-sas-agapo-tha-moy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.