Με πολύ καλή διάθεση, παρά τη σκληρή δουλειά που τους περιμένει, αναχώρησε η αποστολή του ΠΑΟΚ για το Χορστ της Ολλανδίας, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας ως τις 16 Ιουλίου.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/i-anaxwrisi-tou-paok-gia-tin-ollandia-pics/3371536
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.