Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έδωσε έμφαση στον αυτόνομο ρόλο της ΔΗΣΥ απέναντι σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ και τόνισε ότι η Δημοκρατική Συμπαράταξη είναι η πραγματική αντιπολίτευση στη χώρα
Εμφανώς ικανοποιημένη από την εξέλιξη και την απήχηση του συνεδρίου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, η Φώφη Γεννηματά έκλεισε με την ομιλία της τις εργασίες, τονίζοντας ότι η αντίστροφη μέτρηση για τον νέο φορέα της Κεντροαριστεράς ξεκίνησε.Ο χρόνος μετρά θετικά, είπε χαρακτηριστικά.
«Ενότητα, ανανέωση και διεύρυνση. Αλλάζουμε και προχωράμε. Για να αλλάξουμε την Ελλάδα» προσέθεσε και επισήμανε ότι «η συμμετοχή και όχι η παραίτηση είναι το σύνθημά μας».
Στο πλαίσιο αυτό, κάλεσε τους συνέδρους «να προχωρήσουμε μαζί στην επανίδρυση της Δημοκρατικής Παράταξης, που θα εκφράσει όλους τους πολίτες».
Η κυρία Γεννηματά έδωσε έμφαση στον αυτόνομο ρόλο της ΔΗΣΥ απέναντι σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ και τόνισε ότι η ΔΗΣΥ είναι η πραγματική αντιπολίτευση στη χώρα.
«Διαφάνεια για τους πάντες και παντού» ήταν το μήνυμά της και σε ό,τι αφορά παλαιές κατηγορίες για το ΠΑΣΟΚ, αλλά και τις μελλοντικές, για τις ευθύνες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ.
Η δευτερολογία της κυρίας Γεννηματά:
Συντρόφισσες & Σύντροφοι
Ε ναι λοιπόν ...ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ!!
Πιάσαμε ξανά το νήμα της πολιτικής σκέψης, του διαλόγου, της συλλογικής προσπάθειας.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όσους δούλεψαν και είναι πολλοί για να πραγματοποιηθεί αυτό το Συνέδριο, τα πολύ πετυχημένα εργαστήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου, σε όλους εσάς.
Ενώνουμε τις δυνάμεις μας.
Αλλάζουμε! Ότι μας πλήγωσε το αφήνουμε οριστικά πίσω μας. Αλλάζουμε γιατί αλλάζει ο κόσμος. Νέες προκλήσεις, νέα προτάγματα ζητούν απαντήσεις.
Προχωράμε μπροστά , με το βλέμμα στο μέλλον
Ναι, υπάρχει πραγματική ελπίδα .
Όλοι μαζί μπορούμε.
Με σχέδιο και δέσμευση για σκληρή δουλειά, με ειλικρίνεια χωρίς ψεύτικες υποσχέσεις και λαϊκισμούς.
Είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στην ίδια κοίτη!
Πολιτικά στελέχη και προσωπικότητες με διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες και ιστορικές διαδρομές ,
Σύντροφοι που τα τελευταία χρόνια βρεθήκαμε σε δρόμους χωριστούς
Άνθρωποι που είχαν αποστασιοποιηθεί, απογοητευμένοι από τον κατακερματισμό του προοδευτικού χώρου
Η νέα γενιά της Παράταξης που έδωσε στο συνέδριο μας φρεσκάδα με το λόγο της, ανατρεπτική ορμή με τις ιδέες της, δημιουργικότητα με τις προτάσεις της
Γινόμαστε κάθε μέρα και περισσότεροι.
ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ:
1.Δώσαμε καθαρά μηνύματα στην Ελληνική κοινωνία
Για τη συνεννόηση
Κατ’ αρχάς η συνύπαρξή μας στη Δημοκρατική Συμπαράταξη δεν είναι τυχαία ούτε ευκαιριακή, είναι απόφαση που βασίζεται στη συνεννόηση.
Όμως η συνεννόηση αφορά κυρίως τη χώρα.
Αυτό είναι και το πρώτο μεγάλο μας μήνυμα στην ελληνική κοινωνία.
Γιατί επιβάλλεται η χώρα να βρει αυτό που τόσο της έλειψε όσο τίποτα άλλο από το ξέσπασμα της κρίσης : ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ των πολιτικών δυνάμεων για Εθνική Γραμμή.
Για τη συμμετοχή
Είναι καιρός να αναβαπτιστούμε σ’ αυτή την ιδέα που το ΠΑΣΟΚ πετυχημένα από το 1974 προώθησε.
Η Δημοκρατική Παράταξη δεν είναι άθροισμα στελεχών, δεν είναι ένα άθροισμα πολέμαρχων, όπως σωστά ειπώθηκε σε αυτή την αίθουσα, αλλά κίνημα λαού, μόνο ως τέτοιο μπορεί να υπάρξει.
Η συμμετοχή και όχι η παραίτηση είναι κεντρικό μας μήνυμα σε όλο τον ελληνικό λαό και κυρίως στη νέα γενιά, που πίστεψε, προδόθηκε και τώρα απέχει.
Σήμερα που αναπτύσσεται το παγκόσμιο ρεύμα του ανοικτού κόσμου η Ελλάδα με τη νέα γενιά της δεν πρέπει να μείνει αμέτοχη . Μπορεί να πρωταγωνιστήσει.
Για την πίστη στη Δημοκρατία.
Το τρίτο μεγάλο μας μήνυμα είναι η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στους αντιπροσωπευτικούς θεσμούς της Δημοκρατίας που έχει κλονιστεί.
Πολλά πρέπει ν’ αλλάξουν, πολλά πρέπει να διορθωθούν, αλλά η συκοφάντηση και η υποβάθμιση των αντιπροσωπευτικών θεσμών, οδηγεί στην πλήρη κυριαρχία συμφερόντων, που είναι ανεξέλεγκτα και αδιαφορούν για το δημόσιο συμφέρον.
Δεν ήρθε το τέλος της πολιτικής.
Ο σεβασμός στη διάκριση των εξουσιών και η αναβάθμιση του κύρους των θεσμών είναι βασική μας προτεραιότητα.
Το τονίζω ιδιαίτερα γιατί καθημερινά οι θεσμοί δέχονται από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ μεγάλα πλήγματα.
Ο Πρωθυπουργός έδωσε προχθές πρωτοφανές δείγμα καθεστωτικής αντίληψης θεωρώντας ως θεσμικό εμπόδιο αποφάσεις της Δικαιοσύνης που απλά δεν συμφωνούσε μαζί τους.
Και δεν σταματούν εδώ. Ο πανικός τους, τούς οδηγεί σε έναν απίστευτο κατήφορο, τούς οδηγεί σε νέο γύρο επιθέσεων σκανδαλολογίας. Και το κάνουν αυτό σήμερα, εντελώς τυχαία! Σήμερα, που ολοκληρώνεται με τόσο μεγάλη επιτυχία το Συνέδριο μας.
Η απάντηση είναι για άλλη μια φορά ξεκάθαρη: Διαφάνεια για τους πάντες και παντού. Χωρίς παιχνίδια με τους θεσμούς. Επιθέσεις στον Πρωθυπουργό της χώρας που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρωζώνη, την Κύπρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και θωράκισε τη χώρα, δεν πιάνουν. Θα πάρουν την περιφρόνηση που τους αξίζει. Ματαιοπονούν.
2. Οριοθετήσαμε με σαφήνεια την ταυτότητα μας και το πολιτικό μας στίγμα. Ποιοι είμαστε, ποιους εκφράζουμε
Για εμάς η Σοσιαλδημοκρατία, είναι στοιχείο της πολιτικής μας ταυτότητας, δεν είναι σημαία ευκαιρίας.
Είναι ιδέες, είναι παράδοση, είναι κατακτήσεις, είναι διαρκής αγώνας.
Και όπως διαπιστώσαμε με οδυνηρό τρόπο και στην χώρα μας, όποτε η παράταξη αυτή συρρικνώθηκε βρήκαν έδαφος δυνάμεις ακραίες, λαϊκίστικες και δημαγωγικές.
Η Σοσιαλδημοκρατία πέρασε μεγάλη κρίση, αλλά άντεξε, ανασυγκροτείται και ανανεώνεται.
Βρίσκει πια τη νέα ισορροπία ανάμεσα στην επιχειρηματικότητα και την κοινωνική προστασία.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ , έχουμε ανάγκη από ένα σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, τη σύγχρονη κεντροαριστερά που μπορεί να φέρει τη νέα αλλαγή.
Ανάπτυξη, απασχόληση, αλληλεγγύη είναι το τρίπτυχο μας.
Που σημαίνει πρώτα απ’ όλα:
παραγωγή, νέος πλούτος, Ελληνική παραγωγή, υγιής επιχειρηματικότητα.
Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ρήτρα απασχόλησης και κίνητρα. Στηρίζουμε τους εργαζόμενους, νοιαζόμαστε για τους άνεργους.
Ισχυρές πολιτικές αναδιανομής και σύγχρονο, αποτελεσματικό κράτος πρόνοιας.
Στην Ελλάδα της κρίσης είναι επιτακτική ανάγκη να συγκροτηθεί μια μεγάλη κοινωνική συμμαχία ανάμεσα σε δυναμικά, παραγωγικά στρώματα και στις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες που οι εξελίξεις θέτουν στο περιθώριο.
Μια συμμαχία εμπιστοσύνης που μόνο εμείς θέλουμε και μπορούμε , να εκφράσουμε.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/693552/kalesma-enotitas-apo-tin-gennimata-kaneis-pia-den-ehei-dikaiologia-na-perimenei/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.