Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

“Πάτησε” Αθήνα ο Παπαγιάννης! (pic)

Σπύρος Πάσσος


Στην Αθήνα για λογαριασμό της Εθνικής Ανδρών βρίσκεται ο Γιώργος Παπαγιάννης,μετά την φωτογραφία που ανέβασε ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού στα social media.Ο 20χρονος σέντερ κλήθηκε για πρώτη φορά στην πρώτη ομάδα και θα διεκδικήσει μία θέση στη δωδεκάδα για το Ευρωμπάσκετ. Η προετοιμασία της Εθνικής μας αρχίζει αύριο στο Καρμπενήσι και ο νεαρός αθλητής των Σακραμέντο Κινγκς δεν θα μπορούσε να λείπει.
         

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.