Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Ρόουζ: «Παίζω για να κερδίσω»

Ρόουζ: «Παίζω για να κερδίσω»

Ο Ντέρικ Ρόουζ στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των Καβαλίερς ανέφερε πως παίζει για να κερδίσει, ενώ τόνισε πως ανυπομονεί να ξεκινήσει δουλειά με την νέα του ομάδα.

Αναλυτικά:
«Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να παίζω για να κερδίσω. Το να είσαι μέλος ενός ρόστερ και ενός οργανισμού που μοιράζεται αυτό τον σκοπό, το να παίζεις για τους Καβαλίερς και να αγωνίζεσαι για ένα πρωτάθλημα είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στο Κλίβελαντ και ανυπομονώ να ξεκινήσω δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.