Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Μπόστον Σέλτικς: Διπλή ενίσχυση με Ζίζιτς και Τέιτουμ



Οι Μπόστον Σέλτικς επισημοποίησαν την ένταξη του Άντε Ζίζιτς και του Τζέισον Τέιτουμ στο δυναμικό του Μπραντ Στίβενς.

Του Γιάννη Ασκούνη/info@eurohoops.net
Μέσω της 23ης θέσης του περσινού ντραφτ απέκτησαν τα δικαιώματα χρήσης του 20άχρονου Κροάτη σέντερ στο NBA, ενώ το 19χρονο Τέιτουμ τον διάλεξαν στην 3η θέση του φετινού ντραφτ. Στην προκειμένη ανακοίνωσαν πως αμφότεροι οι παίκτες υπέγραψαν το συμβόλαιό τους, με το οποίο επισημοποιήθηκε η προσθήκη τους στο δυναμικό των “κελτών”.
View image on TwitterView image on Twitter
The  have signed 2017 first round draft pick Jayson Tatum and 2016 first round draft pick Ante Zizic

📝http://on.nba.com/2t3kVry 

Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν δεδομένο ότι αμφότεροι θα είναι μέρος του ρόστερ για την επόμενη σεζόν του NBA. Εξάλλου, οι “C’s” άφησαν τον 20άχρονο Ζίζιτς στην Ευρώπη για έναν επιπλέον χρόνο, ώστε να αποκτήσει επιπλέον αγωνιστικές εμπειρίες. Όσον αφορά τον Τέιτουμ παραχώρησαν την 1η θέση του φετινού ντραφτ στους Φιλαδέλφεια 76ερς, επειδή τον είχαν ξεχωρίσει και σωστά είχαν εκτιμήσει ότι θα είναι διαθέσιμος στην 3η θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.