Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

ΛεΜπρόν Τζέιμς: “Διπλάσια λεφτά αξίζει ο Στεφ Κάρι”



Δεν αρκέστηκε στα συγχαρητήρια προς τον Στεφ Κάρι ο ΛεΜπρόν Τζέιμς μετά το νέο συμβόλαιο του 29χρονου γκαρντ με τους Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς.


Του Γιάννη Ασκούνη/info@eurohoops.net
Μετά το αρχικό σχόλιό του, ο 32άχρονος Αμερικανός φόργουορντ των Κλίβελαντ Καβαλίερς έγραψε στο Twitter: “Υπάρχει κάποιο όριο στα πόσα λεφτά πρέπει να πάρει ένας παίκτης; Μην απαντήσετε. Ο Στεφ θα έπρεπε να πάρει 400 εκατομμύρια αυτό το καλοκαίρι με το πενταετές συμβόλαιό του”.
So tell me again why there's a cap on how much a player should get?? Don't answer that. Steph should be getting 400M this summer 5yrs.  https://twitter.com/annkillion/status/881211431391182848 

Βέβαια, η συλλογική σύμβαση εργασίας που υπέγραψαν οι παίκτες του NBA με τη λίγκα δεν επιτρέπει συμβόλαιο με τόσο σημαντικές οικονομικές απολαβές. Για την ακρίβεια, ο Κάρι απέσπασε συμβόλαιο με τη μέγιστη αποζημίωση. Προφανώς, ο “βασιλιάς” ήταν υπερβολικός, επειδή ήθελε να τονίσει ότι ο γκαρντ των Καλιφορνέζων αξίζει το μάξιμουμ συμβόλαιο, που επιτρέπει το NBA.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.