Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Αποδέχτηκε την πρόσκληση της Γεννηματά να μιλήσει στο συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ο Σημίτης

SIMITIS
Με τον Κώστα Σημίτη συναντήθηκε σήμερα, Τρίτη, στο γραφείο του στη Βουλή, η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
Η Φώφη Γεννηματά προσκάλεσε τον πρώην πρωθυπουργό να παραβρεθεί και να μιλήσει στο συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, που θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 30 Ιουνίου – 2 Ιουλίου, στο ΣΕΦ.
Ο κ. Σημίτης έκανε αποδεκτή την πρόταση.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ)
http://www.huffingtonpost.gr/2017/06/13/politiki-gennimata-simitis-dhmar_n_17074830.html?utm_hp_ref=greece

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.