Νέα 48ωρη απεργία αποφάσισαν οι εργαζόμενοι της «Πήγασος» στο πλαίσιο κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων τους. Βασικό αίτημα των εργαζομένων η άμεση καταβολή των δεδουλευμένων τους.
Να συνεχίσουν την απεργία έως την Πέμπτη, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στον Πήγασο πριν από λίγο. Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε πρόθεση από πλευράς εργοδοσίας για καταβολή δεδουλευμένων, όμως, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να μην επιστρέψουν στην εργασία τους, αν δεν υπάρξει άμεση καταβολή του μεγαλύτερου μέρους και δεσμευτικό πλάνο για το υπόλοιπο.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/06/nea-48ori-apergia-apofasisan-i-ergazomeni-tis-pigasos/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.