Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Λύμουρα: «Χάσαμε από μια ανώτερη ομάδα»

Στην ανωτερότητα της Γαλλίας απέδωσε το τελικό +22 κόντρα στην Εθνική η Λολίτα Λύμουρα μετά τη λήξη του δεύτερου ημιτελικού στο Ευρωμπάσκετ γυναικών της Τσεχίας. 

Λύμουρα: «Χάσαμε από μια ανώτερη ομάδα»

Η διεθνής γκαρντ του ΠΑΟΚ τόνισε πως πάλεψαν, αλλά στο τέλος έπρεπε να κάνουν συντήρηση για τον «μικρό» τελικό κόντρα στο Βέλγιο και στάθηκε στην απογοήτευση όλων στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα για το ότι έφτασαν μεν για πρώτη φορά στα ημιτελικά, αλλά δεν προχώρησαν

Αναλυτικά: «Η αλήθεια είναι ότι στο 47-47 η Γαλλία φάνηκε ανώτερη. Παλέψαμε μέχρι το τέλος, αλλά στο φινάλε κάναμε μία συντήρηση για τον μικρό τελικό. Θα τα δώσουμε όλα αύριο για το μετάλλιο. 

Η Γαλλία είναι συνέχεια στα μετάλλια, εμείς βρεθήκαμε για πρώτη φορά σε αυτό το σημείο. Είμαστε πολύ στεναχωρημένες. Δεν είχαμε φτάσει ποτέ μέχρι εδώ και ούτε θα ξαναφτάσουμε. Αυτή είναι η αλήθεια. Πρέπει να βρούμε δύναμη και κουράγιο για να πάρουμε το χάλκινο μετάλλιο
».


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/lumoura-xasame-apo-mia-anwteri-omada/3369306

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.